Vásárlói tájékoztató
Alábbi összefoglalónkban a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adunk választ, mintegy kivonatként hivatalos dokumentumainkból.
Amennyiben a teljes feltételrendszerünkre és/vagy adatkezelési tájékoztatónkra kíváncsi, kérem, látogasson el az alábbi linkekre:
Főbb adatok
A High Care Termékek Webáruházat (https://highcaretermekek.hu) a Titanophora Kft. üzemelteti.
- Cégünk neve: Titanophora Kft.
- Székhelyünk: 1032 Budapest Kenyeres u. 9. fszt. 2.
- Személyes átvételi pont: High Care Center Óbuda, 1032 Budapest Kenyeres u. 9. fsz. 2.
- Cégjegyzékszámunk: 01-09-950197
- Adószámunk: 23041297-2-41
- Bankszámlánk (HUF): CIB Bank, 10701379-66052843-51100005
- Bankszámlánk (EUR): CIB Bank, 10701379-66052843-50000005
- Kapcsolattartó: Buday Bence ügyvezető
- Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 472 5688 (hívható: munkanapokon 8 és 17 óra között)
- Ügyfélszolgálati email címünk: hello@highcareobuda.hu
A megrendelés menete
Vásárlóink a termékek kosárba tétele után a kosár ikon megnyomásával a pénztárba jutnak. Ügyfeleink gyors és egyszerű kiszolgálása érdekében pénztárunk egylépéses, vagyis a megrendelés az adatok megadása (az űrlap kitöltése) után a megrendelés gomb megnyomásával egyből véglegesedik. A rendelés beérkezése után munkatársaink összekészítik a termékeket, és ennek elkészültével értesítik a vásárlót emailben a termék átvehetőségéről (ez jellemzően egy munkanap alatt megtörténik), illetve futáros kézbesítés esetén haladéktalanul gondoskodnak a csomagok elszállíttatásáról. Raktáron lévő termékek esetén az összekészített csomagjaink átlagosan 3-5 munkanap alatt jutnak el a megrendelőhöz a rendelés időpontjától számítva. A hétvégén, munkaszüneti napon leadott rendelések feldolgozása csak a legközelebbi munkanapon kezdődik meg.
Szállítási feltételek
A megrendeléseket jelen pillanatban az alábbi módokon tudjuk átadni a vásárlónak:
- Személyesen, üzletünkben,
- Futárral
- Foxpost csomagautomatán keresztül
- Csomagpontra történő kézbesítéssel (packeta.hu).
A személyes átvétel esetén csoagolási és szállítási költséget nem számítunk fel, minden más kézbesítési mód esetén a mindenkori díjszabásnak megfelelően járunk el. A kézbesítés aktuális költsége azonnal látható webáruházunk pénztárában. Kérjük, mindig vegye figyelembe, hogy a nem személyes átvételes kézbesítés esetén a csomag megérkezése elsősorban a kézbesítési szolgáltatást ellátó partnerünkön múlik. Kiemelten zsúfolt szállítási időszakokban ebből fakadóan késői csomagkézbesítések is előfordulhatnak.
Fizetési lehetőségek
Webáruházunkban a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk:
- Fizetés a termékek átvételekor: a futárnak utánvétként, illetve személyes átvételkor az üzletünk bármelyik igénybe vehető fizetési csatornáján keresztül. Foxpost szállítás esetén, vagy ha a megrendelés összértéke meghaladja a bruttó 150.000 forintot, ez az opció nem kérhető. Személyes átvétel esetén a fizetés módjától függetlenül nem számítunk fel semmilyen további díjat. Az utánvét beszedése azonban költséggel jár, amely más futáros kézbesítés, illetve csomagpontos kézbesítés esetén is. A pontos díjak a kosárban láthatók a megrendelés leadása előtt.
- Online bankkártyás fizetés: az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok hozzánk, a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Online bankkártyás fizetés választása miatt külön díjat természetesen nem számítunk fel.
- Előre utalás: ez a lehetőség minden esetben rendelkezésre áll. Előre utalás választása esetén cégünk nem számít fel extra díjat, azonban az átutalás az igénybevett bankszámla csomagtól függően banki költségekkel járhat. Erről számlavezető bankja releváns kondíciós listájában találhat további információt.
Amennyiben webáruházunkban hiba vagy hiányosság lép fel a termékekkel vagy azok árával kapcsolatosan, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
Elállási jog
Megrendelésük során Vásárlóink élhetnek a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával.
Ez a kormányrendelet az Európai Parlament és az Európai Tanács 2011/83/EU számú irányelvének hazai szabályozására jött létre. Alapszabályként a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a megrendelt termékeket pedig saját költségen visszaküldheti a kereskedőnek, aki köteles a vételárat haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetni (jelen tájékoztató hiányában az elállási határidő 1 év lenne). Amennyiben a visszaküldött termékben nem rendeltetésezerű használat okán anyagi kár keletkezett, annak megtérítését a kereskedő követelheti a vásárlótól.
Fontos azonban tudni, hogy az elállási jog kozmetikai termékekre korlátozottan vonatkozik, az alábbiak szerint.
Nem illeti meg az elállási jog a vásárlót kozmetikumok esetén, amennyiben a terméket kibontotta, a védőfóliát eltávolította (45/2014. kormányrendelet 29§/e bekezdése szerint). Az elállási jogot tehát termékeink esetén a vásárló csak az eredeti csomagolás megléte, és a termék sértetlensége, teljes gyári állapotának megléte esetén gyakorolhatja.
Amennyiben Vásárlónk élni szeretne elállási jogával, a termékek visszavételét kedeményezheti elérhetőségeink valamelyikén írásban (email, postai levél), vagy telefonon keresztül. A visszaszállítás költségei a Vásárlót terhelik.
A kereskedő elállás esetén csak azután indítja meg a termék árának visszatérítését, hogy a visszaküldött termék hozzá megérkezett és annak állapotát megvizsgálta.
Vásárlástól való elállás esetén a kereskedő nem téríti vissza a termékek szállítási költségét sem részben, sem egészében. Amennyiben a Vásárló az eredeti vásárlás értékénél fogva ingyenes szállításra vagy bármely egyéb kedezményre volt jogosult, de a visszaküldött termék(ek) értékét az eredeti vásárlás értékéből levonva az ingyenes szállítás vagy az igénybe vett egyéb kedvezmény már nem lenne megadható, Kereskedő jogosult a vásárlásra számított immár nem ingyenes szállítási költséget vagy az eredeti, már nem megadható kedvezmény összegét levonni a visszatérített összegből.
Panaszkezelés
Amennyiben Vásárlónknak minden igyekezetünk ellenére valamilyen módon csalódást okoztunk, őszintén elnézést kérünk. Ilyen esetekben kérjük, képjenek velünk kapcsolatba fenti elérhetőségeink bármelyikén és a megrendelés azonosítójának megjelölésével közöljék velünk kifogásaikat.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Az írásbeli panaszt a 30 napon belül írásban megválaszoljuk. Célunk minden esetben a Vásárló elégedettségének elnyerése.
Szavatosság
Jótállást bármelyik szerződő fél vállalhat általában a szerződésszerű teljesítésért.
A tőlünk vásárolt termékekre társaságunk feltétlen jótállást vállal a csoagoláson feltüntetett ideig, ami a legtöbb esetben a megbontástól számított 6 hónap, de egyes étrendkiegészítő termékeink esetében konkrét dátum.
Adatvédelem
Vásárlóink megrendeléssel, szerződéskötéssel összefüggésben rendelkezésünkre bocsátott személyes és egyéb adatait harmadik fél részére kizárólag a szerződés teljesítésének érdekében szolgáltatja ki (például a szállítás megszervezése céljából). Vásárlóink személyes adatait a fent belinkelt adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük. A megadott elérhetőségeken további ajánlattételt csak akkor és addig kísérlünk meg, ha és ameddig a Vásárló erre kifejezett hozzájárulását adja. Bővebb információ adatkezelési irányelveinkről a jelen tájékoztató tetején található linken keresztül érhető el.
Egyéb feltételek
Vásárlóink a megrendeléssel kifejezett hozzájárulásukat adják ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából elektronikus levelezési módot (e-mail üzenetet) vagy telefont használjon az esetleges kérdések tisztázására, illetve a megrendeléssel kapcsolatos kommunikáció lebonyolítására.
A vásárló által megrendelt termékekre vonatkozó ajánlati kötöttség a vállalkozás részéről a megrendeléssel egyidejűleg, azonnal beáll, kivéve, ha az adott termék nem áll a kereskedő rendelkezésére, illetve, ha a termék ára a webáruházban egyértelműen hibásan került megjelenítésre (pl 0 Ft, vagy a normál ár töredéke). Ebben az esetben a vállalkozás haladéktalanul értesíti a vásárlót erről, valamint a teljesítés várható idejéről, illetve a megrendelés törléséről. Amennyiben a vásárló az esetleges halasztott teljesítéshez nem járul hozzá, a vállalkozás haladéktalanul visszafizeti a fogyasztó által már esetlegesen megfizetett összeget.
A vásárló a szerződéskötéssel a vásárlói tájékoztatóban foglaltakat tudomásul veszi és elfogadja.