Vásárlói tájékoztató
Alábbi összefoglalónkban a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adunk választ, mintegy kivonatként hivatalos dokumentumainkból.
Részletes szabályzatainkat, tájékoztatóinkat, valamint egyéb hasznos, letölthető dokumentumainkat az alábbiakban olvashatják:
Főbb adatok
A High Care Termékek Webáruházat (https://highcaretermekek.hu) a Titanophora Kft. üzemelteti.
- Cégünk neve: Titanophora Kft.
- Székhelyünk: 1032 Budapest Kenyeres u. 9. fszt. 2.
- Cégjegyzékszámunk: 01-09-950197
- Adószámunk: 23041297-2-41
- Bankszámlánk (HUF): CIB Bank, 10701379-66052843-51100005
- Bankszámlánk (EUR): CIB Bank, 10701379-66052843-50000005
- Kapcsolattartó: Buday Bence ügyvezető
- Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 472 5688 (hívható: munkanapokon 8 és 17 óra között)
- Ügyfélszolgálati email címünk: hello@highcareobuda.hu
A megrendelés menete
Vásárlóink a termékek kosárba tétele után a kosár ikon megnyomásával a pénztárba jutnak. Ügyfeleink gyors és egyszerű kiszolgálása érdekében pénztárunk egylépéses, vagyis a megrendelés az adatok megadása (az űrlap kitöltése) után a megrendelés gomb megnyomásával egyből véglegesedik. A rendelés beérkezése után munkatársaink összekészítik a termékeket, és ennek elkészültével feladják a csomagot a vásárló kérésének megfelelő módon. Raktáron lévő termékek esetén az összekészített csomagjaink átlagosan 1-3 munkanap alatt jutnak el a megrendelőhöz a rendelés időpontjától számítva, a kiválasztott szállítási mód függvényében. A hétvégén, munkaszüneti napon leadott rendelések feldolgozása csak a legközelebbi munkanapon kezdődik meg.
Szállítási feltételek
A megrendeléseket jelen pillanatban az alábbi módokon tudjuk átadni a vásárlónak:
- Futárral (jellemzően GLS)
- Foxpost csomagautomatán keresztül
- Csomagpontra történő kézbesítéssel (packeta.hu).
A választott kézbesítési mód aktuális költsége azonnal látható webáruházunk pénztárában. Kérjük, mindig vegye figyelembe, hogy a csomag megérkezése elsősorban a kézbesítési szolgáltatást ellátó partnerünkön múlik. Kiemelten zsúfolt szállítási időszakokban (pl. Karácsony előtt) ebből fakadóan késői csomagkézbesítések is előfordulhatnak.
Fizetési lehetőségek
Webáruházunkban a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk:
- Fizetés a termékek átvételekor: a futárnak utánvétként, a futár által kínált fizetési módok valamelyikén. Foxpost szállítás esetén, vagy ha a megrendelés összértéke meghaladja a bruttó 150.000 forintot, ez az opció nem kérhető. Az utánvét beszedése azonban költséggel jár, amely más-más összegű futáros kézbesítés, illetve csomagpontos kézbesítés esetén. A pontos díjak a kosárban láthatók a megrendelés leadása előtt.
- Online bankkártyás fizetés: az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok hozzánk, a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Online bankkártyás fizetés választása miatt külön díjat természetesen nem számítunk fel.
- Előre utalás: ez a lehetőség minden esetben rendelkezésre áll. Előre utalás választása esetén cégünk nem számít fel extra díjat, azonban az átutalás az igénybevett bankszámla csomagtól függően banki költségekkel járhat a vásárlónak. Erről számlavezető bankja releváns kondíciós listájában találhat további információt.
Amennyiben webáruházunkban hiba vagy hiányosság lép fel a termékekkel vagy azok árával kapcsolatosan, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
Elállási jog
Megrendelésük során Vásárlóink élhetnek a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával, amelyre a csomag átvételét követően 14 napig van lehetőség.
Ez a kormányrendelet az Európai Parlament és az Európai Tanács 2011/83/EU számú irányelvének hazai szabályozására jött létre. Alapszabályként a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a megrendelt termékeket pedig saját költségen visszaküldheti a kereskedőnek, aki köteles a vételárat haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetni (jelen tájékoztató hiányában az elállási határidő 1 év lenne). Amennyiben a visszaküldött termékben nem rendeltetésezerű használat okán anyagi kár keletkezett, annak megtérítését a kereskedő követelheti a vásárlótól.
Fontos azonban tudni, hogy az elállási jog kozmetikai termékekre korlátozottan vonatkozik, az alábbiak szerint.
Nem illeti meg az elállási jog a vásárlót kozmetikumok esetén, amennyiben a terméket kibontotta, a védőfóliát eltávolította (45/2014. kormányrendelet 29§/e bekezdése szerint). Az elállási jogot tehát termékeink esetén a vásárló csak az eredeti csomagolás és védőfólia megléte, és a termék sértetlensége, hiánytalansága, a teljes gyári állapotának megléte esetén gyakorolhatja.
Amennyiben Vásárlónk élni szeretne elállási jogával, a termékek visszavételét kedeményezheti elérhetőségeink valamelyikén írásban (email, postai levél), vagy telefonon keresztül. Elállási nyilatkozatunk letölthető a jelen oldal felső részében található listából.
A kereskedő elállás esetén csak azután indítja meg a termék árának visszatérítését, hogy a visszaküldött termék hozzá megérkezett és annak állapotát megvizsgálta.
Vásárlástól való elállás esetén a kereskedő visszatéríti a termékek oda-szállítási költségét is, amennyiben a Vásárló számára ilyen díjat korábban a rendelés kapcsán kiszámlázott. A visszaszállítás költségei minden esetben a Vásárlót terhelik.
Panaszkezelés
Amennyiben Vásárlónknak minden igyekezetünk ellenére valamilyen módon csalódást okoztunk, őszintén elnézést kérünk. Ilyen esetekben kérjük, képjenek velünk kapcsolatba fenti elérhetőségeink bármelyikén és a megrendelés azonosítójának megjelölésével közöljék velünk kifogásaikat.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Az írásbeli panaszt a 30 napon belül írásban megválaszoljuk. Célunk minden esetben a Vásárló elégedettségének elnyerése.
Szavatosság
Jótállást bármelyik szerződő fél vállalhat általában a szerződésszerű teljesítésért.
A tőlünk vásárolt termékekre társaságunk feltétlen jótállást vállal a csoagoláson feltüntetett ideig, ami a legtöbb esetben a megbontástól számított 6 hónap, de egyes étrendkiegészítő termékeink esetében konkrét dátum.
Adatvédelem
Vásárlóink megrendeléssel, szerződéskötéssel összefüggésben rendelkezésünkre bocsátott személyes és egyéb adatait harmadik fél részére kizárólag a szerződés teljesítésének érdekében szolgáltatja ki (például a szállítás megszervezése céljából). Vásárlóink személyes adatait a fent belinkelt adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük. A megadott elérhetőségeken további ajánlattételt csak akkor és addig kísérlünk meg, ha és ameddig a Vásárló erre kifejezett hozzájárulását adja. Bővebb információ adatkezelési irányelveinkről a jelen tájékoztató tetején található linken keresztül érhető el.
Egyéb feltételek
Vásárlóink a megrendeléssel kifejezett hozzájárulásukat adják ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából elektronikus levelezési módot (e-mail üzenetet) vagy telefont használjon az esetleges kérdések tisztázására, illetve a megrendeléssel kapcsolatos kommunikáció lebonyolítására.
A vásárló által megrendelt termékekre vonatkozó ajánlati kötöttség a vállalkozás részéről a megrendeléssel egyidejűleg, azonnal beáll, kivéve, ha az adott termék nem áll a kereskedő rendelkezésére, illetve, ha a termék ára a webáruházban egyértelműen hibásan került megjelenítésre (pl 0 Ft, vagy a normál ár töredéke). Ebben az esetben a vállalkozás haladéktalanul értesíti a vásárlót erről, valamint a teljesítés várható idejéről, illetve a megrendelés törléséről. Amennyiben a vásárló az esetleges halasztott teljesítéshez nem járul hozzá, a vállalkozás haladéktalanul visszafizeti a fogyasztó által már esetlegesen megfizetett összeget.
A vásárló a szerződéskötéssel a vásárlói tájékoztatóban foglaltakat tudomásul veszi és elfogadja.